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お荷物預かり受入れ・宅配便郵送・受取りについて2023年2月17日

◆【お荷物の預かり受入れについて】

2023年3月1日(水)より

荷受けスペースの都合上、お荷物のお預かり期間を

滞在中のみ(チェックイン当日~チェックアウト後は23時まで)」とさせて頂きます。

貴重品・壊れ物等お預かり出来ない場合もございます。

詳細はベルデスクまでお問合せください。

何卒、ご理解・ご協力いただけますようお願い申し上げます。

 

◆[About luggage storage]

From Wednesday, March 1, 2023
Due to limited storage space, we have decided to change the storage period for your luggage.
“Only during your stay (from the day of check-in until 11:00 p.m. after check-out)”
We may not be able to store valuables, food items, fragile items, frozen items, or refrigerated items.
Please contact the bell desk for details.
We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding and cooperation.

 

◆【宅配便郵送・受取りについて】

宅配便をホテル宛にお送りいただきます場合、

下記の点にご注意ください。

 

・宛名は【予約者名】を記載して下さい。

・チェックインされる日付を記載して下さい。

・日付指定される場合、チェックイン前日~当日でお願い致します。

・代引き・着払いのお荷物は受取できません。

 

ご予約・宿泊の確認が出来ない場合はお荷物の受取ができません。

壊れ物・貴重品・冷凍品等、一部お預かり出来ないお荷物もございますので

詳細はベルデスクまでお問合せください。

ご理解・ご協力いただきますようお願い申し上げます。

 

◆[About advance courier shipping]
If you would like delivery to your hotel,
Please note the following points.

・Please enter [the name of the person making the reservation] in the delivery address.
・Please enter your check-in date.
・If you wish to specify a date, please do so from the day before check-in to the day of check-in.
・We cannot accept cash on delivery or cash on delivery.

If your reservation/accommodation cannot be confirmed, you will not be able to receive your luggage.
There are some items that cannot be accepted, such as fragile items, valuable items, and frozen items.
Please contact the bell desk for details.
Thank you for your understanding and cooperation.

 

【お問合せ(ベルデスク) TEL 0476-32-1234】